Wij updaten onze systemen. Wat betekent dat voor jou?

Wat kan er niet?

Je kan je op op deze dagen niet in- of uitschrijven als woningzoekende, dit kan weer vanaf maandag 24 augustus. Ben je ingeschreven? Dan is het op dit moment niet mogelijk om te reageren op woningen, ook dit kan weer vanaf maandag.

Het aanpassen van je contract, het inschrijven van een partner op je account of het aanpassen van je persoonlijke gegevens werkt op dit moment niet. Vanaf maandag kun je dit weer regelen via onze website.

Wil je de huur betalen via een iDeal link? Ook dat kan op dit moment helaas even niet. Wil je toch nu graag de huur betalen? Dit kan door het handmatig over te maken naar ons rekeningnummer NL85BNGH0285072900. Zet je wel even je klantnummer of je adres bij het kenmerk?

Wat kan er wel? 

Je kan nog wel (overlast)klachten of juist een compliment doorgeven, je kan je huur opzeggen of een verhuurdersverklaring aanvragen. Het duurt alleen wel iets langer voordat je bericht van ons krijgt (max. 7 werkdagen).

Tip: Je vindt het antwoord op veel vragen op onze website. Misschien heb je ons wel helemaal niet nodig!

Een spoedreparatie doorgeven?

Een ernstige lekkage of een stroomstoring houdt natuurlijk geen rekening met onze systeemupdate. Daarom is onze storingsdienst wel bereikbaar via 0900 335 0 335. Je begrijpt natuurlijk dat je de storingsdienst ook alleen maar mag bellen voor spoedreparaties die écht niet kunnen wachten tot maandag 24 augustus.

Telefonisch niet bereikbaar

Wij zijn van 20 augustus tot en met 23 augustus telefonisch niet bereikbaar. Vanaf maandag 24 augustus zitten we met zoveel mogelijk collega’s klaar om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Heeft je vraag geen haast? Dan help je ons natuurlijk ontzettend door iets later in de week terug te bellen.

Bedankt alvast voor je begrip en medewerking en tot volgende week!