Onderhoud aan je woning

Een verstopt toilet? Scheefhangende deuren? Losse dakpannen? Er gaat wel eens iets kapot. Daarom heeft je woning regelmatig onderhoud nodig. Een deel van dat onderhoud doen wij. Voor andere reparaties ben je zelf verantwoordelijk. Ben je nou niet zo'n klusser?  Of vind je het gewoon wel fijn om een paar handige klussers binnen handbereik te hebben? Als je kiest voor ons Thuis Plus Pakket dan lossen onze vakmannen veel voor je op. 


In de Woonwijzer - Onderhouds-ABC zie je precies wie waar verantwoordelijk voor is. Handig he?

Veel gevraagd over Onderhoud aan je woning

Wie bel ik bij glasschade?

Algemeen

Scherven brengen dan wel geluk, maar glasschade is niet fijn. Heb je een Thuis Plus Pakket? Neem dan bij glasschade direct contact op met de glasverzekering via 0800-4418866. Je kan ook online schade melden. Het helpt als je vooraf alvast het formaat van het kozijn opmeet én even kijkt of het enkel of dubbelglas is. 

Wie bel ik bij een storing aan mijn cv, (zonne)boiler of warmtepomp?

Algemeen

Brrr. Geen verwarming is niet fijn en ook voor die koude douche wil je snel een oplossing. Neem hiervoor contact op met Energiewacht via 088-555 3000 of via www.energiewacht.nl.

Heb je een boiler met een onderhoudscontract bij Feenstra? Dan mag je natuurlijk contact opnemen met Feenstra via 053-4312091

Wie bel ik bij een storing aan mijn mechanische ventilatie?

Algemeen

Heb je problemen met je mechanische ventilatie? Dan mag je direct contact opnemen met Energiewacht via 088-555 3000 of www.energiewacht.nl. Energiewacht helpt je verder! 

Wie bel ik bij een rioolverstopping?

Algemeen

Heb je een Thuis Plus Pakket? Ga dan niet zelf met ontstoppingsmiddel aan de slag, maar maak direct een afspraak met de rioolreiningservice (RRS). Zij hebben een verstopping vaak in mum van tijd opgelost. Een afspraak maken kan telefonisch via 053 428 57 47 of via afspraak.rrs.nl

Wat moet ik doen bij wateroverlast of lekkage?

Algemeen

Heb je last van een grote waterlekkage in je woning? Wat vervelend! Draai direct de hoofdkraan dicht om zoveel mogelijk schade te voorkomen. Bel daarna met ons via 053 - 209 2 209. Ook buiten kantoortijden. Wij zorgen dat er zo snel mogelijk iemand naar je toe komt.

Voor kleine lekkages, die met een handdoek of emmertje in de hand te houden zijn, maak je gemakkelijk een afspraak voor een reparatie. Een waterlekkage voor de meter (bijvoorbeeld op straat) kun je melden bij Vitens: 0800-0359.

Kan ik een afspraak maken met de technisch consulent?

Algemeen

Soms is een probleem niet op te lossen met het gereedschap in onze bussen en is er net iets meer nodig dan alleen een tochtstrip of een spijker. Voor alle technische dingen die groter zijn dan een normale reparatie plannen we graag een inspectie in met onze opzichter. Hij of zij kijkt met je naar het probleem en zoekt naar een mogelijke oplossing. Bel je ons even via 053 - 209 2 209 om een afspraak te maken?

Welke reparaties kan ik doorgeven?

Algemeen

Een verstopt toilet? Scheefhangende deuren? Losse dakpannen? Er gaat wel eens iets kapot. Daarom heeft je woning regelmatig onderhoud nodig. Een deel van dat onderhoud doen wij. Voor andere reparaties ben je zelf verantwoordelijk. Ben je nou niet zo'n klusser of vind je het gewoon wel fijn om een paar handige klussers binnen handbereik te hebben? Als je kiest voor ons Thuis Plus Pakket dan lossen onze vakmannen veel voor je op. Benieuwd wie waar verantwoordelijk voor is? Klik hier voor een handig overzicht. 

Heb je geen Thuis Plus Pakket? Dan moet je voor sommige dingen zelf aan de klus. Je kan natuurlijk ook alsnog een Thuis Plus Pakket afsluiten. 

Wie is verantwoordelijk voor het onderhoud?

Algemeen

Een verstopt toilet? Scheefhangende deuren? Losse dakpannen? Er gaat wel eens iets kapot. Daarom heeft je woning regelmatig onderhoud nodig. Een deel van dat onderhoud doen wij. Voor andere reparaties ben je zelf verantwoordelijk. Ben je nou niet zo'n klusser?  Of vind je het gewoon wel fijn om een paar handige klussers binnen handbereik te hebben? Als je kiest voor ons Thuis Plus Pakket dan lossen onze vakmannen veel voor je op. 

In de Woonwijzer - Onderhouds-ABC zie je precies wie waar verantwoordelijk voor is. Handig he?