Wie bel ik bij een daklekkage?
Algemeen
Lekkage is niet fijn. Gelukkig kunnen de dakspecialisten van Consolidated je hier mee helpen! Bel ze op 0572-700138 of plan een afspraak via de website als er iets met je dak aan de hand is.
Onze vakmannen staan natuurlijk altijd voor je klaar om iets te repareren. Maar soms hebben we iemand anders nodig om het klusje te klaren. Bijvoorbeeld als je afvoer verstopt is of als er een raam kapot is. Hiervoor kun je zelf contact opnemen met één van onze samenwerkingspartners. Om je een handje te helpen hebben we alle Belangrijke telefoonnummers alvast op een rijtje gezet. Handig he?
Lekkage is niet fijn. Gelukkig kunnen de dakspecialisten van Consolidated je hier mee helpen! Bel ze op 0572-700138 of plan een afspraak via de website als er iets met je dak aan de hand is.
Scherven brengen dan wel geluk, maar glasschade is niet fijn. Heb je een Thuis Plus Pakket? Neem dan bij glasschade direct contact op met de glasverzekering via 0800-4418866. Je kan ook online schade melden. Het helpt als je vooraf alvast het formaat van het kozijn opmeet én even kijkt of het enkel of dubbelglas is.
In het Veld zorgt ervoor dat de algemene ruimtes mooi schoon zijn. Het kan natuurlijk zo zijn dat iets toch niet helemaal naar wens is schoongemaakt of gewoon nog een beetje extra aandacht nodig heeft. Natuurlijk mag je hierover contact opnemen met In het Veld via 053-4283025. Zo kunnen jullie samen even bespreken wat er misschien nog moet gebeuren.
Brrr. Geen verwarming is niet fijn en ook voor die koude douche wil je snel een oplossing. Neem hiervoor contact op met Energiewacht via 088-555 3000 of via www.energiewacht.nl.
Heb je een boiler met een onderhoudscontract bij Feenstra? Dan mag je natuurlijk contact opnemen met Feenstra via 053-4312091
Heb je problemen met je mechanische ventilatie? Dan mag je direct contact opnemen met Energiewacht via 088-555 3000 of www.energiewacht.nl. Energiewacht helpt je verder!
In de lift hangt een briefje met daarop de gegevens van jouw liftspecialist. Dit is vaak het bedrijf Kone. Natuurlijk mag je direct contact met ze opnemen via 0900-2255566.
Heb je een Thuis Plus Pakket? Ga dan niet zelf met ontstoppingsmiddel aan de slag, maar maak direct een afspraak met de rioolreiningservice (RRS). Zij hebben een verstopping vaak in mum van tijd opgelost. Een afspraak maken kan telefonisch via 053 428 57 47 of via afspraak.rrs.nl.
Je hebt zonnepanelen natuurlijk niet voor niets. Het is belangrijk dat ze goed werken en het zonlicht ook echt omzetten in energie. Of jouw zonnepanelen doen wat ze moeten doen, controleer je gemakkelijk zelf.
Blauw of groen lampje op de omvormer? De zonnepanelen doen hun werk!
De omvormer hangt meestal op zolder. Een belangrijk apparaat. Want het zet de energie uit de zonnepanelen om in stroom. En op dit apparaat zie je of alles werkt. Brandt het blauwe of groene lampje op je omvormer? Dan werkt alles goed. Is het lampje rood terwijl de zon wel schijnt? Dan is er een storing.
Tip 1: Controleer iedere maand even of het lampje nog steeds groen of blauw is. Zo voorkom je dat je energie misloopt.
Tip 2: Kijk regelmatig op de App van je energieleverancier of je een teruglevering ziet. Zo zie je of je zonnepanelen werken.
Een rood lampje of andere problemen met je zonnepanelen? Dan mag je direct contact opnemen met Energiewacht via 088-555 3000. Energiewacht helpt je verder!