MijnDomijn

Zoek je een woning? Dan heb je een MijnDomijn account nodig om op woningen te reageren. Via je account pas je ook gemakkelijk gegevens aan en heb je een overzicht van je geplaatste reacties. Ben je kandidaat voor een woning? Dan kan je deze gemakkelijk accepteren of weigeren via je account. Handig he?

Veel gevraagd over MijnDomijn

Wat is MijnDomijn?

Algemeen

Om je huurzaken gemakkelijk te regelen krijg je een MijnDomijn account. Hier regel je zelf al je huurzaken. Waar en wanneer jij wil. Zonder te wachten én zonder afhankelijk te zijn van onze openingstijden. Handig he?

Ik kan niet inloggen op mijn account. En nu?

Algemeen

Dat is vervelend! Er kunnen verschillende redenen zijn waarom inloggen niet lukt. Ben je je wachtwoord vergeten? Dan hebben we de wachtwoord vergeten knop als oplossing. Heb je nog geen account? Dan kun je (nog) niet inloggen. Je kan gelukkig wel heel makkelijk een account aanmaken. Opgelost!

Kom je er niet achter waarom je niet kan inloggen? Neem dan even contact met ons op via 053 - 209 2 209. Wij lossen het dan graag voor je op.

Wat kan ik regelen via MijnDomijn?

Algemeen

Veel! En in de toekomst nóg meer. Nu kan je bijvoorbeeld je gegevens aanpassen, je huurcontract opzeggen en een aanvraag voor medehuurderschap indienen. Dat we MijnDomijn steeds verder uitbereiden wil natuurlijk niet zeggen dat je ons niet meer kan bereiken. Tijdens onze openingstijden staan we ook telefonisch voor je klaar. Je mag natuurlijk ook langskomen bij één van onze kantoren.